Зовнішня реклама

Наружная реклама

Зовнішня реклама – це механізм рекламних засобів для залучення споживачів, формування певного іміджу, прояв лояльності до компанії.

Щодня ми стикаємося з тим чи іншим носієм реклами. Особливо у великих мегаполісах, у величезному потоці інформаційної реклами, перезавантажених навколишнього нас простору, запам’ятовується тільки яскрава і оригінальна реклама. Зовнішня реклама є найважливішим елементом реклами в цілому та займає величезний сегмент споживачів на ринку, не маловажним фактором стає якісне її виконання, від розробки ескізу до монтажу.

Зовнішня реклама для рекламодавця в першу чергу – це канал комунікацій зі своїм кінцевим споживачем, за допомогою розміщення інформації на різних рекламних площинах. І швидше за все, емоційне враження проходять повз людей, від якісно виготовленої рекламі і про її дизайн, прямо пов’язане з думкою про компанії в цілому. Але найголовніше, зовнішня реклама для споживача – це джерело інформації про товари і послуги.

Що б потенційний споживач зупинив погляд на вашій рекламі, вона повинна володіти двома характеристиками:

– Повинна «кидатися в очі», виділятися з решти кількості рекламних носіїв.

– Повинна бути такою, що запам’ятовується, створюючи образ, який людина буде носити в собі, і при найменшому нагадуванні буде відтворювати його.